Alla inlägg under september 2022

Av Jimmy Modig - 14 september 2022 12:54

Så här långt idag känns dagen riktigt bra, har sovit som jag aldrig har sovit förut och somnade kring 20-tiden igår och vaknade till ordentligt vid 11,30. Det kanske hintar att dem nya tabletterna verkligen hjälper till så att jag får sova ordentligt vilket inte är till någon nackdel men det blev galet många timmar. Dock bjöd dem på massa konstiga drömmar och det var väl kanske inte vad jag önskade mig men jag har ändå sovit så pass att jag känner mig utvilad. Idag är det APT på jobbet som gäller och sen blir det hem och försöka göra lite nytta hade jag tänkt. Ledig idag och imorgon och sen är det två nätter som väntar, ska bli riktigt kul för jag jobbar med helt fantastiska människor på natt passen. Sen i december hoppar jag på mitt eget nattlag med två kollegor och jag känner att det kommer bli hur kul som helst och ser verkligen fram emot det. Kommer ju göra att jag har dels mer fritid men också får jobba när jag personligen tycker att det händer saker. Så gissa om jag vill spola fram tiden till det är dags att bara börja jobba natt. Fördelen med det är ju att jag kanske kan ta lite ströpass under min lediga tid om jag känner att jag vill jobba lite mer, vilket jag är rätt säker på att jag kommer göra.

Eller så kanske de känns helt lagom med att jobba dem nätter jag kommer ha på schema, men just känslan att jag kommer kunna planera min ledighet lite mer och framförallt ha mer sammanhängande ledigt gör ju så klart att allt kommer bli lättare. Men det är ju ett tag kvar till vi går på det nya, men kommer så klart anmäla mig tillgänglig för att jobba natt så mycket jag bara kan :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards